لینوکس‌لرنینگ

نسخه بتا Bodhi Linux 7.0 در دسترس برای تست قرار گرفته است.

برای کسانی که با آن آشنا نیستند، Bodhi Linux یک توزیع لینوکس سبک وزن است که بر اساس نسخه‌های پشتیبانی بلندمدت اوبونتو ساخته شده است. به طور پیش‌فرض از میزکاری مبتنی بر Enlightenment و مدیر پنجره Moksha استفاده می‌کند. این توزیع به دلیل کارایی منابع و ماژولاریتی که دارد، مشهود است و به خوبی روی سخت افزارهای با سطح پایین کار می‌کند.

Bodhi Linux 7.0 بر اساس Ubuntu 22.04 LTS ساخته شده است. این بنیاد به کاربران دسترسی به پشتیبانی سخت‌افزاری بهتر، بهبود امنیت و عملکرد، و مخزنی پر از نسخه‌های جدیدتر اپلیکیشن‌ها، ابزارها و نرم‌افزارها می‌دهد. این پست درباره یک ساخت بتا است پس هشدارهای معمول، یعنی اینکه در حال تکمیل است، لبه‌های خشن دارد، انتظار اشکالات را داشته باشید، و غیره صادق است. در واقع، Bodhi Linux 7.0 بتا را نیایید و به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده کنید بدون اینکه انتظار مشکلاتی در طول راه داشته باشید.

پس چه چیزی در Bodhi Linux 7.0 خاص است؟

یک صفحه بوت Plymouth جدید وجود دارد، و یک تم صفحه ورود جدید؛ هر دو برخی از جنبه‌های بصری را به این نسخه اضافه می‌کنند. این توزیع اکنون از یک تم MokshaGreen جدید و مجموعه آیکون به طور پیش‌فرض استفاده می‌کند، که به این توزیع در سراسر آن حس تیره‌تری می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا